Dziękuję



Dziś chcę podzielić się czymś swoim.
Dawno, mega dawno tego nie robiłam. 
A dziś po prostu... chcę. 
I wstydzę się, bo dawno nic nie napisałam, ale mnie tak jakoś.. tchnęło wczoraj. ;)




[Dziękuję]
że chcesz mieć ze mną coś wspólnego;
że chcesz razem robić coś dobrego;
że Ci po prostu zależy;
że chcesz 
i że tak zwyczajnie w s z y s t k o wiesz;
że po prostu możesz i nie trzeba mi nic więcej,
by mi się z Tobą chciało tak żyć jak najwięcej;
że się uśmiechasz i że mnie karmisz;
że babeczkami mymi nie gardzisz;
że i sam gotujesz; i pomagasz;
że łaskoczesz; że denerwujesz; że pogadasz;
że wyciągasz i że spacerujesz;
że mi okienka czynnie zajmujesz;
że dobrze się ze mną czujesz;
że pilnujesz; ocieplasz i
że mogę być sobą.
Po prostu dobrze mi z Tobą.

Dziękuję Ci za to wszystko
i za całą resztę, Mru.





Komentarze

Popularne posty